Pages

Friday 10 May 2013

Minum Petang di P125

Niat asal nak buh tajuk Minum Petang di Putrajaya untuk entry ni tapi saja buh P125 supaya CikJah ingat lama sikit yang P125 is Parlimen Putrajaya :)

Sampai ja Malaysia tercinta ritu, Cikrah jemput CikJah di LCCT. Thanks Cikrah... nanti jemput kami lagi heeee

Cikrah bawa CikJah pi minum petang dia tasik empangan (kalau tak salah CikJah itu la nama tempat tu). Cikrah makan bubur pulut hitam dan CikJah pekena laksa putrajaya.
Bubur pulut hitam

Laksa yang biasa-biasa saja rasanya

Punyala teringin tengok laksa yang pekedai tu displayed (before buh kuah), lepas buh kuah ok lagi tapi setelah makan, rasanya tidak seindah yang CikJah ramalkan. Mungkin my expectation was too high. Tak kena sangat dengan tekak Kedahan CikJah ni ha..Walau bagaimanakan itu rezeki CikJah untuk petang tu.

Alhamdulillah kita terlalu banyak makanan dan pilihan makanan sampai terkadang menjadikan kita cerewet dan memilih bab makan ni sobsob :(
Bukan CikJah terlalu cerewet tapi laksa tu tak sedap sangat macam laksa yang CikJah masak ;) (padahal seumur hidup baru masak laksa 2x dah nak perasan haha).

Lepas minum petang kami balik ke rumah Cik Siti dan Cikrah untuk rehat dan solat magrib sebab after magrib kami ada temujanji istimewa :)

2 comments: